Distances līguma noteikumi
Vēlos atgriezt preci
Preces atgriešana atteikuma tiesību gadījumā ir iespējama 14 dienu laikā no preces pirkuma (saņemšanas) dienas. Atteikumu no preces jāuzraksta brīvā formā uz [email protected] vai šeit.
Pēc tam prece ir jānosūta atpakaļ Redditum vai jānodod tā mūsu juridiskajā un faktiskajā atrašānās vietā, bez neattaisnotas vilcināšanās.
Pēc tam prece ir jānosūta atpakaļ Redditum vai jānodod tā mūsu juridiskajā un faktiskajā atrašānās vietā, bez neattaisnotas vilcināšanās.
Kādos gadījumos preces var atgriezt 14 dienu laikā?
Jums ir tiesības izmantot atteikuma tiesības un atteikties no preces, laužot preces distances pirkuma līgumu 14 dienu laikā, neminot iemeslu.
Jums ir tiesības pārbaudīt preces īpašības tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt parastā veikalā, proti pārbaudīt preci, lai noskaidrotu tās raksturu, nevis citā nolūkā. Atcerieties, ka esat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos.
Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Jūs vai trešā persona, kuru Jūs norādījāt vai pilnvarojāt saņemt preci, saņēmāt preci tās lietošanai.
Jums ir tiesības pārbaudīt preces īpašības tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt parastā veikalā, proti pārbaudīt preci, lai noskaidrotu tās raksturu, nevis citā nolūkā. Atcerieties, ka esat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos.
Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Jūs vai trešā persona, kuru Jūs norādījāt vai pilnvarojāt saņemt preci, saņēmāt preci tās lietošanai.
Kādos gadījumos preces nevar atgriezt 14 dienu laikā?
Preces nevar atgriezt 14 dienu laikā, ja:
1. Patērētājs ir atvēris iepakojumu un / vai sabojājis preču aizsargplombu, kas personīgās higiēnas dēļ netiek pieņemts atpakaļ.
2. Preces ātri bojājas vai drīz beigsies to derīguma termiņš;
3. Patērētājs ir atvēris audio, video ieraksta, datorprogrammas vai spēles iesaiņojumu. Tāpat tas attiecas arī uz izsaiņotu tiešsaistes spēles apmaksas kartiņu vai interaktīvās televīzijas abonementu;
4. Tādas preces, kuras tiek uzskatītas par izejmateriāliem, piemēram: printeru kārtridži, toneri, baterijas, akumulatori un citas tamlīdzīgas preces.
Saņemot preces no kurjera pārliecinieties par to, ka iesaiņojums nav bojāts. Ja ir bojājumi, obligāti norādiet tos preču pieņemšanas aktā, kas atrodas pie kurjera.
SVARĪGI: ja preces iesaiņojuma defekts netiks fiksēts pieņemšanas aktā - preces saņemšanas brīdī, vēlāk mēs nevarēsim izskatīt Jūsu pretenzijas par iesaiņojuma un tajā esošās preces bojājumiem. Ja prece ir saņemta bojātā iesaiņojumā un NAV sastādīts akts, tad to var nepieņemt atpakaļ, ja Jūs nolemsiet no tās atteikties 14 dienu laikā.
ĻOTI SVARĪGI: ja iesaiņojums nav bojāts, bet, to atverot Jūs ieraudzījāt, ka:
1. Precei ir ārējie bojājumi (piemēram, sasists ekrāns vai korpuss);
2. Trūkst detaļu, kuras ir norādītas komplektācijā (piemēram, televizoram trūkst pults, klēpjdatoram nav lādētāja),
tad trīs dienu laikā pēc preces saņemšanas Jūs varat izteikt mums pretenziju un izmantot atteikuma tiesības. Visas pretenzijas, kas tiks iesniegtas pēc šī termiņa, netiks izskatītas.
Papildu informācija – pa tālruni +371 27778837 vai rakstot ziņu uz elektronisko pastu [email protected].
1. Patērētājs ir atvēris iepakojumu un / vai sabojājis preču aizsargplombu, kas personīgās higiēnas dēļ netiek pieņemts atpakaļ.
2. Preces ātri bojājas vai drīz beigsies to derīguma termiņš;
3. Patērētājs ir atvēris audio, video ieraksta, datorprogrammas vai spēles iesaiņojumu. Tāpat tas attiecas arī uz izsaiņotu tiešsaistes spēles apmaksas kartiņu vai interaktīvās televīzijas abonementu;
4. Tādas preces, kuras tiek uzskatītas par izejmateriāliem, piemēram: printeru kārtridži, toneri, baterijas, akumulatori un citas tamlīdzīgas preces.
Saņemot preces no kurjera pārliecinieties par to, ka iesaiņojums nav bojāts. Ja ir bojājumi, obligāti norādiet tos preču pieņemšanas aktā, kas atrodas pie kurjera.
SVARĪGI: ja preces iesaiņojuma defekts netiks fiksēts pieņemšanas aktā - preces saņemšanas brīdī, vēlāk mēs nevarēsim izskatīt Jūsu pretenzijas par iesaiņojuma un tajā esošās preces bojājumiem. Ja prece ir saņemta bojātā iesaiņojumā un NAV sastādīts akts, tad to var nepieņemt atpakaļ, ja Jūs nolemsiet no tās atteikties 14 dienu laikā.
ĻOTI SVARĪGI: ja iesaiņojums nav bojāts, bet, to atverot Jūs ieraudzījāt, ka:
1. Precei ir ārējie bojājumi (piemēram, sasists ekrāns vai korpuss);
2. Trūkst detaļu, kuras ir norādītas komplektācijā (piemēram, televizoram trūkst pults, klēpjdatoram nav lādētāja),
tad trīs dienu laikā pēc preces saņemšanas Jūs varat izteikt mums pretenziju un izmantot atteikuma tiesības. Visas pretenzijas, kas tiks iesniegtas pēc šī termiņa, netiks izskatītas.
Papildu informācija – pa tālruni +371 27778837 vai rakstot ziņu uz elektronisko pastu [email protected].