LiEtoŠanas noteikumi

1. Noteikumos lietotie termini

Šie noteikumi tiek piemēroti pirkumiem, kas veikti interneta veikalā www.redditum.lv. Iegādājoties preces interneta veikalā, Jūs apliecināt, ka esat iepazinies un piekrītat distances līguma noteikumiem, Privātuma politikai un citiem interneta veikala noteikumiem.
Pārdevējs – SIA "Redditum", reģistrācijas numurs 40203034868 , PVN maksātāja reģistrācijas Nr. LV40203034868, juridiskā adrese: Balasta dambis 80A, Rīga, LV-1048, Latvija.
Pircējs – juridiska persona Civillikuma un Komerclikuma izpratnē, vai fiziska persona Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) izpratnē;
Patērētājs – fiziska persona PTAL izpratnē;
Reģistrēts pircējs – pircējs, kurš saskaņā ar noteikumiem ir reģistrējies interneta veikalā (veicis tajā darījumus vai pierakstījies jaunumu saņemšanai).
Līdzēji – pārdevējs un distances pirkuma līguma slēdzējs.
Trešā persona − jebkura persona, kura nav distances līguma puse.
Interneta veikals − pārdevēja preču tirdzniecībai internetā uzturēta interneta vietne www.redditum.lv. Interneta veikala kontaktinformācija ir pieejama šeit.
Veikals – pārdevēja tirdzniecības vieta/juridiskā un faktiskā atrašanās vieta – "Redditum" birojs un noliktava.
Preces (prece) – interneta veikalā redzamās un pieejamās preces, kuras var iegādāties jebkurš pircējs, izņemot gadījumus, kad skaidri norādīts citādi vai kad konteksts nosaka citādu šī vārda izpratni.
Pirkuma grozs – pircēja izvēlētās, bet vēl neapmaksātas preces interneta veikalā.
Pasūtījums − preču pasūtījums, kurā iekļautas visas preces, kuras pircējs vēlas iegādāties no pārdevēja, un kuras norādītas tajā pašā pasūtījumā.
Distances līgums − izmantojot interneta veikalu, starp pārdevēju  un patērētāju noslēgts līgums par preču iegādi, kurš nosaka pušu tiesības, pienākumus un atbildību.
Privātuma politika – pārdevēja apstiprināts dokuments, kurā ietverti pamatnoteikumi personas datu vākšanai, glabāšanai, apstrādei un glabāšanai, izmantojot pārdevēja interneta veikalu. Pirms preču iegādes un distances līguma noslēgšanas ar pārdevēju  pircējam ir rūpīgi jāiepazīstas ar pārdevēja personas datu apstrādes politiku.
Atteikuma tiesības – patērētājs var noteiktā termiņā izmantot atteikuma tiesības un, nesniedzot nekādu pamatojumu, atkāpties no distances līguma un līguma, kas noslēgts ārpus pastāvīgās saimnieciskās vai profesionālās darbības vietas – PTAL 12.panta izpratnē;
Garantija (garantijas termiņš) – laika posms (divi gadi) PTAL 27.panta izpratnē, kura ietvaros pārdevējs nodrošina iegādātās preces atbilstību līguma noteikumiem PTAL 13.panta izpratnē.
Akcija – pārdevēja rīkots un organizēts pasākums, kurš saistīts ar preču izpārdošanu / pārdošanu;
Dāvana – pārdevēja vai preču ražotāja organizēta dāvana (lieta / elektroprece / prece), kura tiek izsniegta, iegādājoties noteiktas akcijas preces. Dāvanai nav garantija, kā arī dāvanai nav piemērojami PTAL 27.panta nosacījumi;
Kurjers – preču pārvadātājs, piegādātājs.
Noteikumi – "Redditum" interneta veikala www.redditum.lv lietošanas noteikumi, preču iegādes noteikumi. Šie noteikumi attiecas gan uz fiziskām personām (patērētājiem), gan uz juridiskām personām (komersanti, valsts, pašvaldības iestādes, juridiski veidojumi un tamlīdzīgi) – ciktāl tie nav pretrunā ar PTAL un citiem patērētāju tiesību aizsardzības regulējošiem normatīvajiem aktiem.
Uz juridiskām personām neattiecas tiesības, kuras ir atrunātas patērētāju tiesību aizsardzības regulējošos normatīvajos aktos. Juridiskām personām ir saistoši šie noteikumi un citi normatīvie akti (Komerclikums, Civillikums un tamlīdzīgi), izņemot tiesības, kuras ir paredzētas patērētājiem. Uz juridiskām personām neattiecas šo noteikumu nosacījumi, kuri ir saistoši tikai fiziskām personām, jeb - patērētājiem. Juridiskās personas nevar izmantot šo noteikumu nosacījumus, kuri ir attiecināmi tikai uz fiziskām personām, jeb patērētājiem. PTAL izpratnē juridiska persona nav patērētājs.
Pārdevēja saistību izpildīšanas kavēšanas var notikt nepārvaramas varas apstākļu ietekmē. Nepārvarama vara [force majeure] ir ārkārtēji nenovēršami apstākļi (kari, revolūcijas, streiki, valdības ieviesta ārkārtēja situācija un izņēmuma stāvoklis, zemestrīces u. c.), kuru dēļ nav iespējams pildīt līgumsaistības.
Šo noteikumu sadaļu virsraksti ir iekļauti tikai ar mērķi atvieglot šo noteikumu izskatīšanu un labākai teksta lasāmībai, bet nav domāti teksta tulkošanai. Šajos noteikumos, ja to nosaka to saturs – vārdi vienskaitlī var nozīmēt daudzskaitli un otrādi.

2. Vispārīgie noteikumi

2.1.            Pircējam ir tiesības izvēlēties un iegādāties preces interneta veikalā gan kā reģistrētam pircējam, gan, kā nereģistrētam pircējam.
2.2.            Distances līgums tiek noslēgts (stājas spēkā) brīdī, kad patērētājs ir noformējis preces pasūtījumu interneta veikalā un pārdevējs ir nosūtījis patērētājam apstiprinājumu un/vai rēķinu uz pircēja norādīto e-pastu.
2.3.            Pārdevējs ir tiesīgs jebkurā laikā, bez brīdināšanas, vienpusēji grozīt distances līguma noteikumus/noteikumus tos atjaunināt un papildināt. Patērētājam/pircējam, iepērkoties interneta veikalā, tiek piemēroti tie distances līguma noteikumi/noteikumi, kas ir spēkā preču pasūtīšanas brīdī, tādēļ patērētājam/pircējam jāiepazīstas ar distances līguma noteikumiem/noteikumiem katrā pasūtījuma veikšanas reizē.
2.4.            Ja pircējs izmanto interneta veikalu, pārkāpjot distances līguma noteikumus, vai pircējs mēģina kaitēt interneta veikala darba stabilitātei vai drošībai, pārdevējs ir tiesīgs bez brīdinājuma ierobežot pircēja izmantojamos interneta veikala piedāvājumus un/vai anulēt pircēja reģistrāciju, vai nepārdot pircējam preces.
2.5.            Pārdevējam ir tiesības mainīt un papildināt šos noteikumus. Izmaiņas šajos noteikumos stājās spēkā no to publikācijas brīža interneta vietnē www.redditum.lv , un tās attiecas uz preču pasūtījumiem, kas veikti pēc izmaiņu publikācijas.
2.6.            Pasūtīto preču piegāde ir iespējama tikai Latvijas Republikas teritorijā. Ārpus Latvijas Republikas preču piegāde nav iespējama.

3. Preces un cenas

3.1.            Visu preču īpašības, tajā skaitā preču garantijas termiņš ir norādītas interneta veikalā publicētajā preces aprakstā un pie katras preces.
3.2.            Interneta veikalā sniegtajiem preču attēliem ir ilustratīvs raksturs. Neskatoties uz to, ka pārdevējs dara visu iespējamo, lai preču krāsas tiktu atspoguļotas pēc iespējas precīzāk, pārdevējs nevar garantēt, ka pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos preču krāsas. Pircējs saprot, ka preces var nebūtiski atšķirties no to attēliem. Nepieciešamības gadījumā papildus informāciju par preci iespējams iegūt sazinoties ar pārdevēja klientu apkalpošanas konsultantu šeit.
3.3.            Visas cenas precēm interneta veikalā ir uzrādītas euro valūtā, kopā ar pievienotās vērtības nodokli. Izmaksas par preču piegādi pircējam nav iekļautas preces cenā.
3.5.            Preču sortiments un preču cenas var tikt mainītas bez iepriekšēja paziņojuma. Izmaiņas stājas spēkā no to publikācijas brīža interneta veikalā.

4. Personas datu apstrāde

Pārdevējs apstrādā pircēja personas datus saskaņā ar privātuma politiku. Ņemot vērā, ka privātuma politikā ir norādīti svarīgi noteikumu nosacījumi, iesakām pircējam rūpīgi izlasīt tos un pārliecināties, ka visi privātuma politikas noteikumi tam ir saprotami un pieņemami. Nepieciešamības gadījumā papildus informāciju par privātuma politikas jautājumiem iespējams iegūt sazinoties ar pārdevēja datu aizsardzības speciālistu, pa e-pastu [email protected].

5. Pasūtījuma noformēšana

5.1.            Pircējs var pasūtīt preces interneta veikalā tiešsaistē.
5.2.            Pasūtot preces pircējam interneta veikala attiecīgajos informācijas laukos jānorāda savi pasūtījuma pareizai izpildei nepieciešamie personas dati un informācija, kuru pārdevējs apstrādā privātuma politikas noteiktajā kārtībā un normatīvo aktu noteiktajā kārtībā.
5.3.            Pasūtot preci, pircējs izvēlas preci interneta veikala katalogā un ievieto izvēlēto preci pirkuma grozā.
5.4.            Ja pircējs izvēlas vēl citas preces, pircējs var turpināt iepirkties un tās pievienot pirkumu grozam.
5.5.            Kad pircējs ir izvēlējies preces, kuras vēlas iegādāties, pircējs dodas uz interneta veikala pirkumu grozu, kurā atrodas visas pircēja izvēlētās preces.
5.6.            Interneta veikala pirkumu grozā ir iespējams norādīt nepieciešamo preces daudzumu (pārdevējs ir tiesīgs noteikt preču daudzuma limitu vienam pircējam), aprēķināt preču cenu kopējo vērtību, iztukšot visu pirkumu grozu, dzēst no pirkumu groza atsevišķas preces, doties atpakaļ uz interneta veikala katalogu vai noformēt pasūtījumu.
5.7.            Pasūtījuma noformēšanas sadaļā pircējam tiek piedāvāta iespēja noformēt preču pasūtījumu norādot pasūtījuma piegādei nepieciešamo pamatinformāciju.
5.8.            Lai pabeigtu preču pasūtījuma veikšanu, pircējs tiek aicināts sniegt informāciju par vēlamo preču apmaksas kārtību, preču piegādes veidu un laiku, kā arī sniegt citu pasūtījuma izpildei būtisku un nepieciešamu informāciju.
5.9.            Pēc sekmīgas preču pasūtījuma noformēšanas, pircējam uz tā norādīto e-pastu tiks nosūtīts apstiprinājums par preču pasūtījuma saņemšanu un/vai rēķins, kā arī cita normatīvajos aktos un šajos noteikumos paredzētā informācija Ja nepieciešams, pirms preču pasūtījuma apstiprinājuma nosūtīšanas un/vai rēķina nosūtīšanas, pārdevēja pārstāvis telefoniski sazināsies ar pircēju, apstiprinot pasūtījuma saņemšanu un precizējot pasūtījuma detaļas.
5.10.        Ja pirms preču nosūtīšanas tiek konstatēts, ka kāda prece ir nepietiekošā daudzumā un to nevar aizvietot, tad nepietiekamā prece vispirms tiek nodrošināta tiem pircējiem, kuri veikuši pasūtījumu pirmie. Ar pircējiem, kuriem prece nevar tikt piegādāta, sazināsies pārdevēja pārstāvis un piedāvās izvēlētās preces aizvietošanu ar līdzvērtīgu preci, vai piedāvās vienoties par citu preces piegādes laiku un piedāvās pircējam alternatīvus risinājumus.
5.11.        Veicot pasūtījumu pircējs piekrīt, ka no pārdevēja e-pasta: [email protected] uz pircēja veiktajā pasūtījumā norādīto pircēja e-pastu tiks nosūtīts pārdevēja pasūtījuma rēķins, kurš ir derīgs bez atsevišķa fiziska paraksta, atbilstoši normatīvo aktu noteiktai kārtībai. Gadījumā, ja pircējs ir juridiska persona, arī šajā gadījumā, atbilstoši Pievienotās vērtības nodokļa likumā noteiktajam, no pārdevēja e-pasta: [email protected] uz pircēja veiktajā pasūtījumā norādīto pircēja e-pastu tiks nosūtīts pasūtījuma rēķins, kurš ir derīgs bez atsevišķa fiziska paraksta.
5.12.        Ja pircējs uz sevis norādīto e-pastu nav saņēmis pārdevēja apstiprinājumu un/vai pasūtījuma rēķinu, un, gadījumā, ja pārdevēja pārstāvis nav sazinājies ar pircēju saistībā ar pasūtījumu vienas darba dienas laikā, bet, ja pasūtījums veikts darba dienā pēc plkst. 17:00 vai brīvdienās, tad nākamajā darba dienā, pircējs tiek aicināts sazināties ar pārdevēju  pa e-pastu [email protected] vai pa telefonu +371 27778837.

6. Samaksas kārtība un termiņi

6.1.            Pircējs var norēķinās par precēm priekšapmaksas veidā ar bankas pārskaitījumu, apmaksājot pasūtījumu izmantojot internetbanku, vai izmantojot bankas maksājumu karti.
6.2.            Pircējam pārdevēja elektroniski nosūtītais pasūtījuma rēķins ir jāapmaksā ne vēlāk kā 5 (piecu) darba dienu laikā pēc pasūtījuma rēķina saņemšanas – pretējā gadījumā tas tiks anulēts un preču pasūtījums vairs nebūs izpildāms un nebūs saistošs pārdevējam.
6.3.            Veicot pasūtījuma rēķina apmaksu, maksājuma mērķī obligāti ir jānorāda pasūtījuma/rēķina numurs.
6.4.            Pēc pasūtījuma apmaksas, pasūtījuma apmaksas apliecinošs dokuments, jeb preču pavadzīme, tiek nosūtīta uz pircēja pasūtījuma formā norādīto  pircēja e-pastu. Ja prece tiek piegādāta pircējam ar kurjera starpniecību, tad preču pavadzīmi pircējam nodos kurjers. Ja prece tiek piegādāta izmantojot pakomātu starpniecību, tad preču pavadzīme būs sūtīšanas iepakojumā vai uz sūtāmās mantas pamatiepakojuma.

7. Preču piegāde un nodošana

7.1.            Pasūtītas preces pircējs bez maksas var saņemt pārdevēja noliktavā. Adrese norādīta šeit.
7.2.            Ja, veicot pasūtījumu, pircējs ir norādījis, ka vēlas, lai preces tiktu piegādātas uz pircēja norādīto adresi (Latvijas Republikas teritorijā), prece tiek piegādāta uz pircēja norādīto adresi, iepriekš informējot pircēju par plānoto piegādes datumu un laiku.
7.4.            Par preču piegādi ir paredzēta maksa, tā nav iekļauta preces cenā. Aktuālā informācija par preču piegādes izmaksām, tajā skaitā maksa par preču piegādi, ir norādīta interneta veikala sadaļā Veikals.
7.5.            Preču piegādes veidu var izvēlēties veicot preču pasūtījumu pasūtījuma noformēšanas sadaļā.
7.6.            Ja preču piegāde nav iespējama pircēja vainas vai no pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ (piemēram, pircējs ir norādījis nepareizu piegādes adresi, norādītajā adresē pircējs vai viņa pilnvarotā persona nav sastopama, norādītajā laikā nav iespējams sazināties ar pircēju, norādītajai adresei nevar piekļūt u. c.), preces netiek sūtītas atkārtoti (izņemot gadījumus, kad pircējs apmaksā preču atkārtotu piegādi) un piegādes izdevumi netiek atmaksāti pircējam. Kā arī – naudas summa (pirkuma maksa) par precēm tiek atmaksāta atpakaļ uz pircēja kontu, no kura tika veikts maksājums, 14 (četrpadsmit) dienu laikā attiecīgās preces saņemšanas dienas.
7.7.            Ja pircējs nevar saņemt pasūtījumu noteiktajā laikā, pircējs tiek aicināts sazināties ar pārdevēju  pa telefonu +371 27778837, lai pārceltu pasūtījuma piegādes laiku.
7.8.            Piegādes termiņi var mainīties, ja pasūtījuma noformēšanas brīdī tika nekorekti aizpildīts adreses lauks, kā arī ja izvēlētais pasūtījuma apmaksas veids ir pārskaitījums vai kredīta noformēšana.
7.9.            Preču piegādes laikā pircējam ir pienākums kopā ar kurjeru fiziski pārbaudīt preču pasūtījuma stāvokli un atbilstību pasūtījumam. Pircējam, saņemot pasūtītās preces ir pienākums fiziski pārliecināties par to, ka piegādātājam / saņemamajām precēm nav vizuālu/fizisku mehānisku bojājumu. Gadījumā, ja pircējs neveic preču pasūtījuma fizisku pārbaudīšanu, tad pārdevējs nenes atbildību par preču vizuālo stāvokli/preču mehāniskiem defektiem.
7.10.        Ja pircējs konstatē, ka piegādātās preces iepakojums ir bojāts (ieplīsusi iepakojuma uzlīme, sabojāts iepakojums vai ir cits ārējs bojājums), pircējam tas obligāti ir jāieraksta piegādes dokumentā (pārdevēja eksemplārā). Pretējā gadījumā ir uzskatāms, ka preču sūtījums ir piegādāts pienācīgi un bez bojājumiem.
7.11.        Ja pēc preču saņemšanas pircējs konstatē, ka preču sūtījumā nav atbilstošs preču daudzums vai piegādātās preces neatbilst pasūtījumam, un tas nav norādīts piegādes dokumentā, pircējam ir nekavējoties jāinformē par to pārdevējs, nosūtot radušās situācijas apraksts uz pārdevēja e-pastu: [email protected].

8. Garantijas remonts

8.1.        Interneta veikalā piedāvātajām precēm ir spēkā ražotāja sniegtā garantija, ja preces ražotājs tādu piedāvā. Garantijas termiņš un citi noteikumi ir norādīti preces aprakstā vai precei pievienotajos garantijas dokumentos. Garantija neietekmē tiesības, kas patērētājam piešķirtas ar normatīvajiem aktiem. Juridiskām personām tiek nodrošināta pārdevēja vai ražotāja noteiktā garantija (preces garantijas nosacījumi un garantijas termiņš juridiskām personām ir skatāms precei pievienotajā preces ražotāja paziņojumā un izvēlētās preces kartiņā – interneta veikalā).
8.2.        Lai saņemtu ražotāja garantijas pakalpojumu, pircējam nepieciešams nogādāt preci uz ražotāja vai pārdevēja noradīto servisa centru. Garantijas noteikumi neparedz preces aizvietošanu garantijas remonta laikā.
8.3.        Nododot preci garantijas remontam, pircējam klāt precei jāpievieno pārdevēja izsniegts garantijas apliecinājums, pirkuma čeks vai pavadzīme, norādot preces defektu vai tā izpausmes. Garantijas apliecinošs dokuments ir spēkā tikai tad, ja tajā pareizi un skaidri norādīti un saskatāmi preces dati un pārdošanas datums.
8.4.        Izdevumus, kas saistīti ar preces transportēšanu, sedz pircējs. Garantija ir spēkā atbilstoši, kā to ir noteicis preces ražotājs preces garantijas noteikumos.
8.5.        Garantijas remonts netiek nodrošināts, ja preces bojājums radies ražotāju noteikumiem neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā, un ja nepieciešama citu defektu novēršana, kas neietilpst ražotāja garantijas remonta ietvaros un ir radušies pircēja vainas dēļ.
8.6.        Precēm garantijas saistības netiek piemērotas uz preces trūkumiem, kas radušies nolietojuma, apzinātu bojājumu, nolaidības, neatbilstošu darba apstākļu, vai ja nav saglabāta preces pirkšanas dokumentācija (apliecinājumi) vai ir bojāta vai noplēsta informācija, kas izvietota uz preces ražotāja uzlīmē, vai mehānisku bojājumu gadījumos, vai ir bojājumi, kurus izraisījusi stihija, ugunsgrēks, sadzīves faktori, nejauši ārējie faktori, vai preci ir bojājis šķidrums, putekļi vai svešķermeņi, vai bojājumi radušies paaugstināta (neatbilstoša) barošanas sprieguma iedarbības rezultātā, vai prece tikusi atvērta, labota, vai tai veiktas izmaiņas pārdevēja vai ražotāja neautorizētā servisa centrā vai preces bojājumus ir izraisījusi nestandarta un/vai nekvalitatīvu izlietojamo materiālu, rezerves daļu, komplektējošo materiālu, piederumu (aksesuāru) lietošana, vai nav ievērota preču lietošanas instrukcija.
8.7.        Garantija neattiecas uz izlietojamiem materiāliem, piederumu komplektiem, aksesuāriem.
8.8.        Garantijas remonts var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāpasūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde. Garantijas remonta laiks var būt arī atkarīgs no remonta sarežģītības, detaļu transportēšanas laika, neparedzētiem apstākļiem, nepārvaramas varas apstākļiem.
8.9.        Saņemot preces no garantijas remonta, pircējam jāpārliecinās par to, ka problēma, kuras dēļ prece tika nodota remontā, ir novērsta.

9. Līguma noteikumiem neatbilstoša prece

9.1.        Neatkarīgi no preces ražotāja sniegtās garantijas – patērētājs atbilstoši PTAL un citu normatīvo aktu prasībām ir tiesīgs pieteikt prasījumu ražotājam vai pārdevējam par preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 (divu) gadu laikā no preces iegādes dienas – atbilstoši PTAL nosacījumiem. Par preces iegādes dienu tiek uzskatīta diena, kad ražotājs vai pārdevējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci.
9.2.        Saskaņā ar PTAL nosacījumiem – jebkurš strīds, kas rodas starp patērētāju un pārdevēju ir risināms pārrunu ceļā, strīda pusēm cenšoties panākt vienošanos.
9.3.        Ja strīdu starp patērētāju un pārdevēju  nav iespējams atrisināt pārrunu ceļā, patērētājs iesniedz pārdevējam rakstveida iesniegumu, kurā norāda: savu vārdu, uzvārdu, dzīvesvietas adresi un kontaktinformāciju, iesnieguma iesniegšanas datumu, strīda būtību, savu prasījumu un tā pamatojumu.
9.4.        Piesakot ražotājam vai pārdevējam prasījumu par preces neatbilstību līguma noteikumiem, patērētājs prasījuma pieteikumam pievieno darījumu apliecinoša dokumenta kopiju.
9.5.        Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs rīkoties atbilstoši PTAL 27. panta un 28. panta nosacījumiem.
9.6.        Vispirms patērētājs ir tiesīgs izvēlēties, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina Preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi.

10. Atteikuma tiesības (patērētājiem). Preču maiņa un atdošana atpakaļ

10.1.        Patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma (preču pirkuma interneta veikalā) 14 (četrpadsmit) kalendāra dienu laikā pēc preču saņemšanas. Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām. Atteikuma tiesības ir tiesīgs un var izmantot tikai patērētājs.
10.2.        Patērētājam ir tiesības pārbaudīt preces īpašības tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt parastā veikalā.
10.3.        Atteikuma tiesības izmantojamas 14 (četrpadsmit) kalendāra dienu laikā no dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs ir saņēmis pēdējo preci.
10.4.        Lai izmantotu atteikuma tiesības, patērētājam jāinformā par to tirgotājs šeit.
10.5.        Patērētājs ir tiesīgs uzrakstīt iesniegumu brīvā formā, kurš adresēts pārdevējām, un nosūtīt to uz e-pastu: [email protected]. Pēc tam prece ir jānosūta atpakaļ vai jānodod pārdevējām "Redditum" birojā vai preču izsniegšanas punktā Rīgā, Balasta dambī 80A bez neattaisnotas vilcināšanās. Papildu informāciju patērētājs var saņemt šeit.
10.6.        Pārdevējs bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saskaņā ar PTAL 12.panta otro daļu saņēmis informāciju par patērētāja lēmumu atkāpties no līguma, atmaksā patērētājam viņa samaksāto naudas summu, tajā skaitā patērētāja samaksātos piegādes izdevumus. Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs minēto naudas summu atmaksā, izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja patērētājs, izņemot gadījumus, kad patērētājs skaidri piekritis citam maksāšanas līdzeklim un patērētājam par šāda maksāšanas līdzekļa izmantošanu nav jāmaksā.
10.7.        Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Patērētājs, izmantojot atteikuma tiesības, ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai.
10.8.        Atdodamajai precei jābūt pilnā komplektācijā.
10.9.        Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preci un atteikt patērētājam izmantot atteikuma tiesības, kā arī neatmaksāt patērētājam par preci samaksāto naudu – Ministru kabineta 20.05.2014. noteikumu Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" 22.punkta noteiktajos gadījumos, tajā skaitā ja:
10.9.1. patērētājs ir atvēris iepakojumu un/vai sabojājis preču aizsargplombu, kas personīgās higiēnas dēļ netiek pieņemts atpakaļ;
10.9.2. preces ātri bojājas vai drīz beigsies to derīguma termiņš;
10.9.3. patērētājs ir atvēris audio, video ieraksta, datorprogrammas vai spēles iesaiņojumu. Tāpat tas attiecas arī uz izsaiņotu tiešsaistes spēles apmaksas kartiņu vai interaktīvās televīzijas abonementu;
10.9.4. patērētājs ir iegādājies tādas preces, kuras tiek uzskatītas par izejmateriāliem, piemēram: printeru kārtridži, toneri, baterijas, akumulatori un citas tamlīdzīgas preces.

11. Cita pārējā informācija

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs – plašāka informācija ir pieejama šeit.
Patērētāju tiesību aizsardzības likums – plašāka informācija ir pieejama šeit.
Komercgarantija – komercgarantija PTAL 16.panta izpratnē.
Komerclikums – plašāka informācija ir pieejama šeit.
Civillikums – plašāka informācija ir pieejama šeit.
Fizisko personu datu apstrādes likums – plašāka informācija ir pieejama šeit.
Sīkfaili (cookies) – plašāka informācija ir pieejama šeit.
Privātuma politika un Personas datu aizsardzība – plašāka informācija ir pieejama šeit.
Ja jūs neatradāt nepieciešamo informāciju mūsu mājas lapā,
lūdzam sazināties ar mums šeit.